My first Norwegian blog post!


Ok, so some of you have been asking when I will write blog posts in Norwegian so here is something I wrote in class today that Im quite proud of. I find this language very hard so please be kind and excuse my childish sentences!!!

I fritiden liker jeg fotografering. Jeg liker å reise rundt i Norge og fotografere Henrik og naturen.
Jeg elsker å lage mange måltider fra helle verden. Jeg går på tur med Henrik,vi liker å ha en piknik på stranden om våren,vinteren,sommeren og høsten! Jeg skriver en blog på internet så mine venner kan se mitt nye liv i Norge.
Jeg liker å besøke loppemarkeder i helgen. Jeg samler Skandinavisk keramikk fra Rorstrand, Figgjo Flint, Arabia, Porsgrund og Stavanger Flint. Jeg kan finne mange flotte keramisk ting på Norske loppemarkeder. Henrik liker loppermarkeder også, han samler "Donald Pocket" bøkene!
Om sommeren liker jeg å svømme i Oslofjorden på Bygdøy og Nesøya. Henriks Mor og Far har en strand ved deres hus og Henrik og jeg har en liten hytte ved dem.